Mina julklappar 2011!

Ja, här kommer bilder på julklapparna jag fick iår!


En barstol jag ska ha uppe vid mitt sminkbord. Som jag såg nu var trasig, så ska bytas snarast!


Foundation och mascara!


Stallboken 2012.


Eclipse filmen.


Johan Falk, dem 3 första filmerna!


Longergjord, i stl cob. När jag prova den så var det bara 2 hål kvar att spänna i. Och då hade han inte dragit in magen heller ordentligt så, ska titta om det finns en kortare dressyrgjord att köpa eller hur jag ska göra!?


En stickad kofta.


Stallstrumpor.


Lite tjockare strumpor.


Jätte underbara tofflor, dem har sådant där jätteskönt foder. :D


Presentkort.
Sen glömde jag att ta kort på 250 kr och filmen änglagård tredje gången gillt, som jag fick i julstrumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0