Dagens körpass!

Var längesen man skrev "dagens körpass". Men körde runt gruvan idag, mycket skritt och en del trav. Men det var ganska hårt i marken också, så vart ett lugnt pass! Men det skulle det ju vara iallafall då han ska sättas igång den här veckan och i början på nästa!

Men han var lite små seg ibörjan så fick smacka på en hel del! Han var väldigt stel idag och mest i vänster, eller jag kan tänka mig att det är i höger på någotvis då han inte riktigt vill ställa igenom sig i vänster varv om ni fattar! Men jobba han i skritt och fortsatte även jobba han i traven.
När vi kom upp på vita vägen så vart an stark som en oxe och börja dra. Så jag gjorde mycket övergångar mellan trav, skritt halt, skritt, trav, halt osv. Vart bra i slutet och han släppte någorlunda i vänster varv. Så där sluta vi för idag! :D

Men jag har förståelse för att han är så pass stel, inte rört sig "riktigt" sedan 2½ vecka tillbaka så. Man kan inte begära så mycket mer av han än! Imorgon ska jag köra tidigt då dem här runt omkring brukar börja smälla smällare tidigt och då vill jag ha det avklarat!

Ska skriva ihop lite inlägg nu ikväll och imorgon. Har en del inlägg på ge, men det får ni se när det är klart och kommer upp!


Bild sen i våras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0