Dagens inköp!

Köpte lite saker i Västerås idag, en luva på rean och en annan sak! Mamma köpte även en dressyrgjord till min longergjord så nu kan jag börja använda den!! :D Inne på Jula så köpte jag en balja som han kommer få äta hö i ute i hagen. Tänkte först köpa en sådan där plastkorg men den där baljan kosta lika mycket och var mer hållbar ser det ut som! Det var det jag köpte och det bästa av allt jag har lite pengar kvar också, för ovanlighetens skull :)

Denna luva:


Och så var det denna dressyrgjord:


En sådan balja köpte jag.
Murbruksbalja
Det var det jag köpte + en sak till jag inte kan avslöja i nuläget!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Tack så jättemycket för tipset!! Betyder jättemycket när folk ger tips utan att ha en "elak baktanke" liksom. :D

2011-12-29 @ 23:31:16
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0